Egen tid

2012-04-16 @ 21:08:34

Hej mina vänner, nu vill jag visa Er hur mitt påskägg ser ut när jag målat det klart och dekorerat det.
Jag gav det till min mamma på påskaftonen, fyllt med godis,
det blev uppskattat.

Riktigt kul var det, jag kommer garanterat att göra flera.
Som sagt, det är aldrig försent att pröva nya saker. Jag hoppas att Ni har haft det skönt i påskhelgen, det har jag, ätit gott och träffat familj och vänner.

På annandagen träffade jag fina scraptjejerna och vi hade en trevlig pysseldag tillsammans, roligt att sitta ner och inspirera varandra, fyra LO:s hann jag med att göra.
Det är jag mycket nöjd med, jag brukar jobba långsamt med dem.
Jag vill visa en av dem också för Er.
Ha det bra vännerna mina, min arbetsvecka börjar imorgon,
tisdag - söndag, kul;)
Kram till Er från mig


Kommentarer
Postat av: Sara

Så snyggt ägget blev! Måste nog göra ett igen jag också... :-) Kram på dig och hoppas du får en bra om än lång arbetsvecka...

2012-04-17 @ 21:30:04
URL: http://snorsk.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0