Konfirmation och student

2012-06-04 @ 22:26:07

Så var det juni månad, det gick fort.
I går hade vi konfirmation i familjen, vädret var soligt och blåsigt, konfirmanderna fina och duktiga. Kul redovisning i form av "tipspromenad", för oss i församlingen.
Efteråt hade vi mottagning hemma, för släkt och vänner.
Vi somnade nöjda och glada, mätta o goa.
Nu laddar vi för nästa kalas, studenten .
Det är kul med kalas. Mycket arbete, kul arbete.
Stort tack till mamma, utan hennes hjälp hade vi inte hunnit bli klara, hon är bäst på kalasfix. TACK MAMMA.
I kväll sitter jag i min hörna, jag har gjort ett beställningskort, till studenten.
Jag har använt papper och dekorationer från Reprint, så fina och roliga att jobba med.
Ha det bra allihop.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0