Enkelt

2012-11-26 @ 23:23:23

Finaste vänner, vi har nu kommit till adventstider. Längtan och förväntan är stor. Längtan till julledighet, julklappar, julmat och att få vara med sina nära och kära.
Det är också pysseltider, här tillverkas det dekorerade tändsticksaskar och julkort för fullt. Tycker så mycket om alla vackra julpapper och dekorationer som finns.
I år kör jag på temat "Enkelt" när jag gör familjens julkort. Inget krångligt, det har jag inte tålamod till. Jag försöker att variera mig från år till år, tycker det viktigt att göra det.
Har Ni hunnit med att besöka någon julmarknad ännu?
Det har jag, i helgen som gick var jag i Rumskulla, mycket trevlig liten julmarknad, kul att träffa alla besökare och utställare.
I helgen som kommer finns jag på julskyltningen i Kisa, Ni är välkomna att komma och se mina alster.
Avslutar mitt inlägg med några bilder på korttillverkningen.
Var rädda om varandra.
"Ett vänligt ord kan göra under"
Kram till Er.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0