Scraphelg och julpyssel

2012-10-03 @ 14:34:17

Hej vänner!
Sitter här med min eftermiddagsfika och tänker tillbaka på helgen som varit. Då var det scraphelg tillsammans med alla fina pysseltjejer. Härligt att ses igen och inspirera och inspireras av varandra.
Det började redan i fredags kväll med förberedelser och iordningställande av bord och stolar.
På lördags förmiddagen öppnades dörrarna för våra deltagare, vi har deltagit i tävlingar, handlat, fikat och ätit god mat. Mycket skratt och prat, det var verkligen roligt att se alla igen. Efter en lång dag (10.00-22.00), var det dags för lite sömn och så var det fortsättning på söndagen.
Tiden gick som vanligt fort och vips var det slut och vi städade och åkte hem, var och en till sitt. Nu längtar vi till nästa gång.
Nu har jag försökt att använda helginspirationen och fortsätta att pyssla vidare. Idag plockade jag fram tändsticksaskar och har hunnit att dekorera två stycken. Det är snart tid för julmarknads försäljning och hög tid att börja så jag hinner bli klar i tid.
Avslutar med att visa hur det blev.
Ha det bra, kram till Er från mig.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0