Gott Nytt År 2014

2014-01-01 @ 22:58:16
God fortsättning önskar jag Er. Hoppas att Ni har haft det bra i jul och nyår.
Själv har jag stökat lagom mycket, ätit gott och träffat släkt och vänner. Försökt att hinna med att pyssla och läsa lite nyinköpta böcker. Gick på jobbet idag och längtade efter att gå loss bland mina pysselsaker.
Efter att ha kommit hem och fått lite mat i magen gjorde jag slag i saken. Plockade fram två tomma burkar, pensel och gesso. Sååå kul det är att måla och "kladda". Efter det blev det en fram och baksida på den nya almanackan. Nu är det kudden som gäller och ett kapitel i boken "Läsarna i Broken Wheel rekommenderar".
Nu lite bildbevis på pysslet. 
Sov Gott mina vänner.







Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0