Vardagspyssel

2015-07-28 @ 09:05:30
Igår tog jag ett städtag bland papper, dekorationer, tejp och allt annat som har legat utspritt på mitt skrivbord. När det var klart och jag kunde se själva skrivbordet igen, så satte jag mig ner och "drog fram" lite material och gjorde en layout, det var så länge sedan.
Jag använde ett foto som vi tog på min sista semesterdag. En blåsig, solig och lagom varm dag var det. Det blev en glad och rolig bild, på mig och mannen i mitt liv.
Använde flera olika dekorationer, bland annat Washitejp, som jag tycker är så kul att ha med. Jag har skrivit om det förut, men kör en favorit i repris.
Jag har använt det på ett par kort som jag nyligen gjort, det är så smidigt om man vill göra ett enkelt och fint födelsedags- eller tackkort utan en massa "krusiduller" på. Det passar mig.
Prova gärna själva och se vad Ni tycker.
Här kommer några bilder, där jag visar hur jag gjort.
Kram till Er 






Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0