Känslan

2016-01-23 @ 22:18:22
Har Ni någon gång fått känslan och lusten att göra något helt oväntat?
Något som inte passar in just i stunden man befinner sig i.........
Något som just Du inte förväntas göra...för att du är du och inte brukar göra det?

En sån känsla och lust fick jag idag när jag tog en promenad på eftermiddagen.
 
Varmt klädd och med bra musik i lurarna klev jag ut hemma på min gata. 
Min musiksmak är blandad, en allätare helt enkelt. Idag var det OneRepublic, med "Love runs out" som var först på spellistan.
Då fick jag sån lust att dansa loss där, mitt på gatan, bara så där helt oväntat.
Jag undrar vad som hänt om jag gjort det, tänk om nån sett mig, wow.....
önskar att jag hade gjort det och inte bara tänkt det.

Våga go lite wild and crazy mina vänner.







Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0