Vanliga dagar

2016-01-11 @ 22:27:07
Så var det då ett nytt år, alla helgdagar man längtat till och planerat är över för denna gång och det har blivit "vanliga dagar" igen. 
Jag tycker att det är skönt med sådana dagar, man vet vilken dag det är, tillbaka till ordningen, eller vad man ska kalla det.
Sitter här denna måndagskväll och kopplar av i min lilla vrå, en plats för skapande eller skön läsning.
Det är skönt med en plats där man kan hämta den kraft och energi man känner att man behöver, en plats där man kan koppla av och bara vara. Det behöver alla människor. Jag vet var jag har min plats. Just ikväll väljer jag att vara där för  att läsa, i en av mina julklappsböcker, "Hundra omistliga ting" av Lucy Dillon.

Ha det bra, var rädda om Er och varandra.






Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0