Nearly fifty and fabulous!?

2016-05-26 @ 23:56:05
Är man fabulous när man närmar sig femtio? Det funderar jag på ibland, är det någon mer som gör det?
Hur eller hur har jag skaffat mig nya glasögon sedan sist och numera är jag så här "fab".


Vad tycks?
Jag är nöjd och jag ser bättre att läsa och att pyssla. Vilket är ett stort plus.
Det har blivit lite kort tillverkade vid mitt skrivbord under våren, ett gäng rara barn har fyllt år under våren och då tycker jag det är roligt att skicka ett kort.
Så här blev de i år.


Enkla kort är min modell, försöker jag mig på något mer avancerat så blir det sällan bra, sån är jag.
"Less is more", säger min man till mig ibland när jag frågar om råd om något alster och jag håller med om det.

Den devisen kör jag på även i vår trädgård, jag kan tjura ihop om det går mig emot på något sätt i mitt planerande  ( hmmmm undrar om det har med åldern att göra). 
Jag vill att arbetet ska gå snabbt, så att kan njuta av resultatet.
Avslutar med några bilder från en trädgård "på gång".
Puss o kaaaam o gattis till Er från mig.











Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0