Ledig måndag

2017-10-30 @ 19:24:54
Måndag är min dag, ingen klocka som ringer för väckning, sova tills man vaknar av sig själv.

Började dagen med frukost, sedan måndagspromenad med Korpengänget. Solen sken så fint, blåsten var kall, mössa och vantar på, en riktigt skön förmiddag.
Lite städ o tvättfix, middag och nu kvällshäng i bästa rummet.
Det är julpyssel som lockar nu när det går mot juletider. 
Jag hittade ett teljuskort i mina gömmor, ett sådant funkar fint att ta med sig när man ska besöka någon, har även dekorerat tändsticksaskar, fint att lägga en sådan tillsammans med ljus och servetter i t ex cellofan och ge bort. 
Om någon vill beställa av mig går det alldeles utmärkt.
Ha nu en riktigt skön måndagskväll.

(null)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0