Mitt smultronställe.........

2018-06-07 @ 22:53:55
Alla har vi väl våra smultronställen, med eller utan smultron, en del av dessa platser delar vi med oss av  och andra  vill vi  ha för oss själva.

Ett av mina ställen är växthuset och där plockade jag de första smultronen nu ikväll, röda, söta, solvarma och riktigt goda.
(null)

Ett annan favoritplats "smultronställe" här hemma det är pysselrummet och där har jag varit en hel del den sista tiden då jag har fått beställningar på dekorerade tändsticksaskar och kort till skolavslutningar och födelsedagar, som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Det är verkligen så roligt med dessa beställningar och det har gjort att jag blivit ännu mera sugen på att "pyssla loss" ordentligt. 

Det kan vara bra att ha lite färdiga alster på lut, att ta med i present om/när man blir bortbjuden, eller ge till någon bara för att man vill.

(null)

(null)

Det är bra att spara så kallade spillbitar, nu kom de till användning på denna ask.
Vad tycks.......?

Och nu over and out mina vänner, tid att ta sängen på ryggen och slå igen de "ljusblå".

God  natt


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0