Mera färg åt folket

2018-05-30 @ 08:41:02
God morgon mina vänner. Sitter här och morgonfilosoferar i skuggan på vår altan och känner in dagen.
Har gått ett varv och tittat till det jag planterat och sått, det ser bra ut. Det växer och gror.
Tänker att så glad man blir av färg, det där första gröna från fröet man sått som bryter genom den bruna jordytan, blommorna i rabatten.
Fick för en tid sedan några beställningar på dekorerade tändsticksaskar och kort och då så här i sommartider blev det färgglatt. 
Det var verkligen så roligt att sitta där vid skrivbordet och skapa, gå loss i pysslet.
Jag blir så glad av att få dela med mig av skapandet och färgen och tänker: 
MERA FÄRG ÅT FOLKET!!!

Ha en riktigt skön dag.

Tack alla ni som beställt och beställer alster av mig det gör mig riktigt glad. (null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0