Plötsligt slog det mig.........

2018-05-28 @ 18:28:38



Kära gott folk, det är en slapp ledig måndag efter en arbetshelg.
Idag gör jag ingenting som jag inte vill och vet ni vad, det känns sååå skönt. För det jag måste göra det finns kvar till en annan dag då jag har mera ork men framförallt lust. 
Jag sitter på vår altan och lyssnar på suset i träden, fågelkvitter och en och annan bil på avstånd, har fikat flera gånger(bara för att jag vill) och börjat på en ny bok inköpt på årets bokrea för att jag tyckte om titeln "Lyckliga människor läser och dricker kaffe"/Agnes Martin-Lugand
Det är "semestermåndag" i en ny arbetsvecka. Min dag, lugn och skön......
Det "slog mig plötsligt" härom dagen rent bokstavligt (berättar inte hur) att jag måste försöka lära mig att inte stressa, för ingenting blir bättre.....tro mig jag blev klart medveten om det. 
Jag är inte så stresstålig och jag kan bara göra en sak i taget, jag är ju bara människa, så det så.
Leva här och nu tror jag vi alla mår bra av.
Kram till er från mig

(null)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0