Som ett brev på posten

2018-11-19 @ 18:04:36
När fick Ni senast ett kort eller brev (inte en räkning) på posten.....?

Sällan eller hur, personligen kan jag kan sakna det riktigt mycket. Men jag skickar ju sällan några egna kort, så då kan jag ju inte förvänta mig så många i min egen brevlåda.
När jag växte upp på.... för en tid sedan, då kom det kort till födelsedagen, det var riktigt roligt. 
Är det någon mer än jag som saknar det?
En del av dessa finns kvar i mina gömmor och när jag hittar en sådan låda kan jag bli sittande länge och drömma sig tillbaka, snacka om att jag blir sentimental.
När jag väl kommer till skott och skickar kort så är det oftast ett som på ett eller annat sätt är egentillverkat.
Släkt, vänner och arbetskamrater beställer alster av mig också. 
Då blir jag riktigt glad, när jag får sprida skapandet vidare.
Denna sommar och höst har jag gjort en hel del på beställning och för egna uppvaktningar.
Jag hoppas ju på att jubilarerna också blivit glada då de blivit firade.
Vad tror Ni?


Puss & kram & grattis.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0