Alla hjärtans dag

2019-02-11 @ 23:33:30
Så här inför alla hjärtans dag som nu närmar sig, så brukar jag gör ett litet hjärteinlägg, så även detta år.

Jag tog mig en promenad på eftermiddagen, när de tjocka grå molen lättade och visade att det fanns en mycket fin blå himmel och en sol därbakom. 
Stegen styrdes till en av mina favoritplatser, den vid sjön, där många foton blivit tagna, så även idag.
Där är det vackert, helt lugnt och stilla, där är gott att ladda själ och hjärta med jag tycker är viktigt, stillhet.
Sedan styrde jag mina kängor hemåt, till köket, husets hjärta,för en kopp kaffe tillsammans med mitt hjärta. 
Han vars stig korsade min stig för sjutton år sedan, att få sitta tillsammans med honom vid vårt köksbord och lösa lite världsproblem eller melodikrysset, det är helt enkelt bäst.



(null)

(null)


(null)

En riktigt skön vecka önskar jag er.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0