Pyssel & sånt

2019-09-23 @ 23:52:09
När jag för ett antal år sedan fick hjälp med att starta upp denna blogg, så tänke jag att här skulle det visas upp skapade alster, på både längden och tvären.

Men inläggen kommer inte så ofta och mina inlägg är av blandat slag och tema. 

Mina skapade alster har också blivit färre med åren, vilket fick mig att tänka efter på vad jag gjort under 2019.

Lite då och då får jag en beställning på kort till  högtidsdagar och familjehögtider och jag blir lika glad varje gång. Det är en liten "skaparknuff" jag behöver för att sätta mig vid skrivbordet och producera.

Jag fotograferar de alster jag gör, för att det är bra att ha och se tillbaka på när man vill ha idéer.

Så ikväll gick jag igenom mina bilder för att se vad jag gjort, jag hittade några "skaparbilder" som jag vill visa för Er.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Ett handgjort kort är så roligt att både få göra och ge bort.

Nu när det blivit höst och det blir mörkt tidigare, kanske det blir mer tid vid skrivbordet.

Ha det bäst.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0