20200202

2020-02-02 @ 23:30:40
När man vill hinna med så mycket som möjligt, suga ur det göttaste av den lediga helgen, hur gör man då?

Jo, då går man upp tidigt och går och lägger sig sent, som en klok man i släkten sa en gång.

Det är väl vad jag har gjort idag, kan man säga.

Avslutar dagen/helgen här i min fåtölj i en vrå i köket, satt här även i morse och kände in söndagen och läste vidare i en riktigt bra födelsedagsbok.

Jag har inte kommit så långt i den ännu, vill ändå verkligen rekommendera den till er.

Kodnamn Alice - Kate Quinn

(null)




Det har även hunnits med ett par skogspromenader denna helg, så skönt efter veckans jobb.
Lite bilder har blivit tagna, både med kamera och mobil, försöker hitta och fånga "det stora i det lilla" och förmedla det i mina bilder.




(null)

(null)



Ser ut som vårbilder fast det är vinter.
Ingen snö här inte, den kanske kommer till våren detta år, vem vet.

En layout har också blivit klar i helgen, den sista lilla "piffen" blev klar ikväll. 
Check på den✔️

(null)



Over and out från mig, sov gott och ljuva mardrömmar.



(null)



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0