Ledig helg

2012-02-11 @ 23:09:04

Lördagskväll mina vänner, har en skön ledig helg, tillsammans med min man.

Efter en dag med promenad i det fina vintervädret, och en god lördagsmiddag,

har vi nu en skön slapparkväll i TV-soffan.

Jag har även hunnit med att leta fram min pysselhörna och jag hittade den, och som den har väntat

på mig, jag har inte hunnit att vara där på ett tag.

Men nu har jag fått en stor längtan till min lilla vrå, det dra ihop sig till scrapträff, bara en månad kvar.

Jag har en favorit bland mönsterpapper just nu och det är Maja Design, köpte de första i

Göteborg förra sommaren. På träffen i höstas köpte jag på mig ett litet lager.

Det fanns så många fina, därför blev det "ett litet lager".

I detta inlägg visar jag två kort där jag använt mig av dessa papper.

!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0