Washi Washi!

2013-04-10 @ 22:54:43

Hej alla fina vänner, efter en alldeles fantastisk helg på "Stockholm Scrap and Pearl event" på Globen Annexet, sitter jag nu här och låter allt långsamt sjunka in.
Det var så roligt, träffa alla fantastiska pysselvänner, shoppa, pyssla, äta god mat, sova på hotell och skratta massor tillsammans, det lever jag på länge.
Jag hann med att göra sju LO:s, mycket för att vara mig. Handlat med mig nya roliga saker hem, för att kunna göra mer. Bland annat Washitejp, det har blivit en ny favorit, det blev fjorton nya rullar denna gång.
Bifogar ett par bilder som avslutning så Ni får se hur de ser ut och hur se kan användas.
Ha det bra, kram till Er.


Kommentarer
Postat av: Sara

Washi is the shit! :-D Layouten är jättehärlig! Jag håller också på och smälter helgen sakta men säkert. Har även scrappat lite...
Ha det fint, kram Sara
Ps. Igår drog hotellet pengarna... Attans! ;-p

2013-04-11 @ 06:31:09
URL: http://snorsk.blogspot.com
Postat av: Eva

Washi ÄR kul :D! Ska bli kul att se mer du gör sen med den. Härligt att du fick en supertrevlig helg med likasinnade, hur lr hur behöver man få egentid ibland!
Kram

2013-04-11 @ 11:36:45
URL: http://scrapfiaspyssel.blogspot.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0