Semester!

2013-07-20 @ 22:56:36

Så har det då blivit dags, dags för semester.
Solen lyste glatt från en fin blå himmel och dagen började med frukost och morgontidningen på altanen.
Det är skönt att vakna och bara känna efter vad man har lust att göra,
idag hade jag lust att tvätta😉
Tja, lust och lust, det behövdes, så var det perfekt torkväder.
Medan tvättmaskinen och sol o vind gjorde sitt så låg jag i solstolen och lyssnade på dagens sommarpratare.
Middag på altanen och så avslutades dagen med en Sång- och Aftonbön i kyrkan tillsammans med min mamma.
Nu sitter jag här på altanen och tittar på den fina månen och lyssnar på vattenspridaren som jobbar på.
Det ska va' gött att leva mina vänner.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0