Söndag blev måndag......

2018-02-26 @ 10:15:33
Så var det måndag och ny vecka, här skiner solen och det är en alldeles underbar vinterdag.

Har haft en skön ledig helg utan krav och måsten, gått omkring i "oömma" kläder och okammat hår, så  gött.
Pysslat med vad jag har haft lust, det andra har jag låtit bli att göra.....typ...vad vet jag.....

Jag har faktiskt suttit vid mitt skrivbord och pysslat på riktigt, med en bra ljudbok så försvinner både tid och rum en stund.

På tal om böcker så är jag riktigt pepp på BOKREAN,  julafton nr 2, jag har bläddrat och kryssat för fullt i katalogen. Nu tror jag att min lista är klar......eller......ja vi får se hur det blir.
Avslutar med helgbilder, ha nu en riktigt bra vecka, var rädda om varandra.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0