Tomheten som uppstår.......

2018-06-04 @ 08:35:12




Har ni som jag känt tomheten som uppstår när en säsong/serie av något slag tar slut?

Den tomheten uppstod hos mig i fredagskväll när Let’s Dance visade finalprogrammet, jag erkänner rakt av att jag är en total nörd av det programmet.
Hela konceptet, för jag älskar musik och att dansa, numera oftast hemma i köket. Jag höjer radion till MAX när en bra låt spelas, det blir många "fuldanser", jag bjuder på det. Om någon ser när jag steppar loss så hoppas jag att det gläder dem också.
Jag behöver nog dansa utanför köksväggen och istället ta en regndans, gräsmattan saknar grön färg och det är inte så skönt att gå barfota. Lite regn vore bra, näring till växtligheten.

Näringen som jag själv fått denna helg är massor av god mat, skratt o prat, sol och årets premiärdopp, så otroligt gött för både kropp och själ. Så glad för den lördagsutflykten. 
Det finns så mycket fint att se alldeles nära oss att se och uppleva.
Leva här och nu....nära.

Söndagen fylldes med bullbakning,  ja, jag vet att det var varmt igår, men vi hade det kul i köket och bullar är gott.

Avslutade dagen på altanen med ett glas vitt och en bok.
Nu ska det bli hårfix för..........Hos frisören blir man fin, mycket finare än hos någon annan.


(null)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0